Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

Σύγχρονη Εκπαίδευση

Ονόματα εισόδου

Share

Σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία: Οι μαθητές και οι μαθήτριες κατά την είσοδό τους να αναγράφουν το ονοματεπώνυμο τους ορθογραφημένα, είτε στα Ελληνικά είτε στα Λατινικά ώστε να γίνεται εύκολα η αναγνώρισή τους. Να μην αναγράφουν μη αναγνωρίσιμα ονόματα, διότι δεν θα γίνονται δεκτοί από τον διδάσκοντα και θα χρεώνονται με απουσίες.

   

Στενές επαφές

Share

Στα τμήματα Α5 και Β2 πραγματοποιείται από τις 08:00 εξ αποστάσεως διδασκαλία με απουσίες. Σε όσους μαθητές και μαθήτριες άλλων τμημάτων συστήθηκε να μην προσέλθουν στο σχολείο καθότι ήταν στενές επαφές με τους δύο μαθητές, δίνεται η δυνατότητα να συνδέονται με τα δύο παραπάνω τμήματα ακολουθώντας το δικό τους ωρολόγιο πρόγραμμα. Έτσι, δεν χάνεται η επαφή με την διδακτική πράξη και δεν θα καταχωρίζονται απουσίες. Πέντε (5) μαθητές της Β' και τρεις (3) μαθητές της Α' μέχρις στιγμής αποτελούν βεβαιωμένες στενές επαφές. Παρακαλούμε, χρησιμοποιήστε τα τηλέφωνα του σχολείου μόνο για επείγουσες περιπτώσεις, λόγω πολύ μεγάλου φόρτου. Στο site θα αναρτώνται ανακοινώσεις.

4η επανάληψη ανακοίνωσης: Το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο Φ8/46284/Δ4/14-04-2020 προβλέπει διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού (tablet) σε μαθητές και μαθήτριες που δεν διαθέτουν το σχετικό εξοπλισμό προκειμένου να έχουν την ευχέρεια να παρακολουθούν την εξ αποστάσεως σύγχρονη διδασκαλία. Για τη διάθεση αυτού του εξοπλισμού πρέπει να τηρούνται κάποια κριτήρια που αναφέρει η εγκύκλιος. Παρακαλούμε, εάν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια δεν διαθέτει ούτε Η/Υ, ούτε Laptop, ούτε Notebook, ούτε smart κινητό τηλέφωνο και εμπίπτει στις κατηγορίες αυτές, να επικοινωνήσει ο κηδεμόνας του με το σχολείο. Επίσης, υπενθυμίζεται ότι η χρήση της πλατφόρμας Webex για τα διαδικτυακά μαθήματα δεν καταναλώνει δεδομένα Internet.

   

Ανακοίνωση 2η

Share

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β2 αύριο Δευτέρα δεν θα έρθουν στο Σχολείο. Από την πρώτη ώρα θα ξεκινήσουν διαδικτυακά μαθήματα. Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική.

3η επανάληψη ανακοίνωσης: Το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο Φ8/46284/Δ4/14-04-2020 προβλέπει διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού (tablet) σε μαθητές και μαθήτριες που δεν διαθέτουν το σχετικό εξοπλισμό προκειμένου να έχουν την ευχέρεια να παρακολουθούν την εξ αποστάσεως σύγχρονη διδασκαλία. Για τη διάθεση αυτού του εξοπλισμού πρέπει να τηρούνται κάποια κριτήρια που αναφέρει η εγκύκλιος. Παρακαλούμε, εάν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια δεν διαθέτει ούτε Η/Υ, ούτε Laptop, ούτε Notebook, ούτε smart κινητό τηλέφωνο και εμπίπτει στις κατηγορίες αυτές, να επικοινωνήσει ο κηδεμόνας του με το σχολείο.

Σχετικά με την ομάδα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (https://www.facebook.com/groups/259595034562119): παρακαλούνται, όσοι επιθυμούν να γίνουν μέλη της ομάδας, να απαντούν στις ερωτήσεις εισόδου, ώστε να γίνεται η ταυτοποίηση. Διαφορετικά το αίτημα δεν εγκρίνεται.

Attachments:
FileΠεριγραφήUploaderFile size
Download this file (IMG_20201026_064845.jpg)IMG_20201026_064845.jpg Διαχειριστής Ιστότοπου1651 Kb
   

Διαδικτυακά μαθήματα

Share

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α5 την 6η και 7η ώρα του σημερινού προγράμματος θα συνδεθούν στους συνδέσμους (links) των εκπαιδευτικών για εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Οι σύνδεσμοι έχουν αποσταλεί στα mails των γονέων. Θα αποσταλούν και πάλι.

Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα αποσταλούν και στα mails των μαθητών και μαθητριών (όσων έχουν δηλώσει στο σχολείο)

   

Σελίδα 7 από 9

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: mail (παπάκι) 4lyk-dramas (τελεία) dra(τελεία)sch(τελεία)gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
Ασφαλές Διαδίκτυο

eTwinning

https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm
Τελευταία ενημέρωση:
Κυριακή 24/11/2024 17:32
Μέσο κοινωνικής δικτύωσης
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
<<  Ιανουάριος 2022  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
       1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
-->