• Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
  • Hydrobot
Previous ◁ | ▷ Next

Ο μετεωρολογικός μας σταθμός

Weather Underground PWS IDRAMA3

Hydrobot Β΄ Λυκείου 2012-2013

Οργάνωση της έρευνας

Share

Χωριστήκαμε σε ομάδες, επιλέξαμε θέματα έρευνας, και περιμένουμε την αποστολή των κομματιών του Hydrobot!

Ομάδες

  • Ηλεκτρικό ρεύμα, κυκλώματα, μπαταρίες
  • Ρομποτική, αρχές άνωσης
  • Σχεδιασμός πλοίων-υποβρυχίων
  • Τεχνικές στεγανοποίησης, PVC
 

Γνωριμία

Share

Αφού παρακολουθήσαμε αποσπάσματα (μικρά!) της ταινίας Das Boot, κατάλληλα υποτιτλισμένα, παρουσιάστηκε στην ομάδα το θέμα, και κουβεντιάσαμε τις δυνατότητες έρευνας που θα δοθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

   

Hydrobots

Share

HYDROBOTS300x903

Φτιαγμένο από απλά καθημερινά υλικά, το hydrobot δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις των κατασκευών να φτιάξουν ένα τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο όχημα το οποίο μπορεί να πάει όσο βαθιά επιθυμεί ο δημιουργός του για να μεταφέρει sensors ή να συλλέξει (με κατάλληλες προσθήκες) δείγματα από τον πυθμένα της θάλασσας, της λίμνης ή του ποταμού.

Η κατασκευή ενός οχήματος Hydrobot διδάσκει στους μαθητές βασικές επιστημονικές αρχές και τεχνολογικές εφαρμογές και τους εξοικειώνει με την ασφαλή χρήση των εργαλείων και τις τεχνικές διαδικασίες. Ως ένα όχημα σχετιζόμενο με το νερό, εισάγει τους μαθητές στις βασικές αρχές του σχεδιασμού πλοίων και υποβρυχίων και τους παροτρύνει να εξερευνήσουν διάφορα θέματα που άπτονται της ναυπηγικής, της θαλάσσιας μηχανικής, της ωκεανογραφίας, της θαλάσσιας βιολογίας και γενικότερα όλων των επιστημών που έχουν σχέση με τη θάλασσα. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές αποκτούν σημαντικές ικανότητες σχετικές με τη μηχανολογία και τον μηχανολογικό σχεδιασμό και έρχονται σε επαφή με τους χώρους της ναυπηγικής, της μηχανολογίας και της θαλάσσιας βιολογίας, μέσα στους οποίους μπορεί να ανακαλύψουν ευκαιρίες για μια συναρπαστική ακαδημαϊκή ή επαγγελματική πορεία.

   

Σελίδα 2 από 2

4ο ΓΕΛ Δράμας

Αθηνάς 30, 66100 Δράμα
Τηλ. 2521048636
Fax. 2521048689
email: mail (παπάκι) 4lyk-dramas (τελεία) dra(τελεία)sch(τελεία)gr

Ομάδα Ρομποτικής

Ομάδα Ρομποτικής
Project Hydrobot

Ομάδα Φυσικής

Ομάδα Φυσικής
Παρά 4ο
Ασφαλές Διαδίκτυο

eTwinning

https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm
Τελευταία ενημέρωση:
Πέμπτη 21/11/2024 19:13
Μέσο κοινωνικής δικτύωσης
ΔΙΔΕ Δράμας
www.kioulanis.gr
Πλατάκης Φίλιππος
Παναγιώτης Παζούλης

Σπήλαιο Αγγίτη

Σπήλαιο Αγγίτη
<<  Ιούνιος 2025  >>
 Δε  Τρ  Τε  Πε  Πα  Σα  Κυ 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
-->