Προτάσεις στο Διαδίκτυο
Μπανάνα;
Ένα από τα πιο δημοφιλή βίντεο που επιλέχθηκε προς υποτιτλισμό από τους μαθητές της Γ Λυκείου στα πλαίσια του μαθήματος των Πολυμέσων. Εδώ, χωρίς υπότιτλους:
Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών (Ίδρυμα Ωνάση)
Μουσείο Μπενάκη
Το μουσείο Μπενάκη υλοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες για όλες τις τάξεις, από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο. Για πληροφορίες και κρατήσεις μπορεί κανείς να επικοινωνεί με το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγράμματων από Δευτέρα έως Πέμπτη, 09.00-15.00, στα τηλέφωνα 210 3671067-69.
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης φέρνει πιο κοντά τη μουσική στους νέους με σειρά δραστηριοτήτων:
- Μια πρωτοβουλία του Ο.Μ.Μ.Θ. και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, που απευθύνεται στους μαθητές και τους καθηγητές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης που συμμετέχουν στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων (αγωγής σταδιοδρομίας, πολιτιστικά, αγωγής υγείας και περιβαλλοντικά), στοχεύει στη διευκόλυνση της προσέλευσης των μαθητών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με δωρεάν εισιτήριο.
- Με στόχο να τοποθετήσει τους νέους στο επίκεντρο της πολιτιστικής δραστηριότητας της πόλης, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με καταξιωμένους συνεργάτες, έχει καταρτίσει με φροντίδα μια σειρά από άρτιες και ελκυστικές εκπαιδευτικές δράσεις.
ΜελΟδύσσεια
Το ψηφιακό πρόγραμμα «ΜελΟδύσσεια: μια μουσική ιστορία για νέους» είναι μια διαδικτυακή διαδραστική εφαρμογή για την ιστορία της δυτικοευρωπαϊκής μουσικής από τον Μεσαίωνα μέχρι σήμερα. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να εισάγει και να εξοικειώσει με την κλασική μουσική τους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τους σπουδαστές ωδείων, καθώς και όσους αγαπούν τη μουσική και βρίσκονται στα πρώτα στάδια της γνωριμίας τους με αυτή, μέσω της μελέτης σημαντικών συνθετών, έργων και μορφών που θεωρούνται σταθμοί στην εξέλιξη της δυτικοευρωπαϊκής έντεχνης μουσικής.
Στόχοι του προγράμματος
- Να δημιουργηθεί ένα ζωντανό και διαδραστικό εργαλείο για την διδασκαλία της Ιστορίας της Μουσικής στα ελληνικά, προσβάσιμο από την τάξη, το ωδείο ή το σπίτι.
- Να αφυπνιστεί το ενδιαφέρον των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για μια μουσική παράδοση που συχνά θεωρούν «βαρετή», «ξένη», «παρωχημένη», «δύσκολη».
- Να τοποθετήσει αυτή την μουσική στο γενικότερα πλαίσιο του σχολικού προγράμματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συνδέοντας την με τα μαθήματα της Ιστορίας, της Γλώσσας και των Επιστημών.
- Να αξιοποιήσει και να διαθέσει σπάνιο υλικό της Βιβλιοθήκης, μέσω της ψηφιοποίησής του, σε άλλες ομάδες πέραν του ακαδημαϊκού κοινού.
- Να φέρει τον εκπαιδευτικό της μουσικής σε επαφή με τις υπηρεσίες και δυνατότητες της Βιβλιοθήκης αλλά και να διευκολύνει την διαδικασία της διδασκαλίας καθώς όλο το υλικό (ήχος, βίντεο, εικόνες, κείμενα) θα είναι συγκεντρωμένο σε αυτή την εύκολα προσβάσιμη πηγή.
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ο Μιχάλης Κακογιάννης συνέστησε το κοινωφελές «Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης» στα τέλη του 2003, επιθυμώντας να δημιουργήσει έναν φορέα πολιτισμού που θα διαθέτει σύγχρονα μέσα, καινοτόμες ιδέες, αλλά και καλλιτεχνική άποψη αντιπροσωπευτική της σχέσης του ίδιου με την Τέχνη.
Ο Μιχάλης Κακογιάννης οραματίστηκε έναν ξεχωριστό πολιτιστικό φορέα που θα διαθέσει εαυτόν στη μελέτη, την υποστήριξη και τη διάδοση των παραστατικών τεχνών, ειδικότερα του θεάτρου και του κινηματογράφου -των τεχνών τις οποίες αγάπησε και υπηρέτησε στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για περισσότερο από 50 χρόνια.
Το ίδρυμα στοχεύει τώρα σε ακόμη περισσότερα. Καταρτίζει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα δραστηριοτήτων αντάξιο της εμπειρίας και του καλλιτεχνικού διαμετρήματος του Ιδρυτή του, εγκαινιάζοντας συνεργασίες με γνωστά Ιδρύματα και πολιτιστικούς φορείς της χώρας και του εξωτερικού, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας έγκυρα εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια, workshops και εισάγοντας νέους θεσμούς που υποστηρίζουν τις νέες και τους νέους δημιουργούς.
Το Ίδρυμα ακόμη θέλει, και είναι στα άμεσα σχέδιά του, να προσφέρει υποτροφίες σε νέους με ταλέντο, διευρύνοντας έτσι τους καλλιτεχνικούς τους ορίζοντες και παράλληλα ενισχύοντας το καλλιτεχνικό δυναμικό της χώρας. Ο Μιχάλης Κακογιάννης πίστευε στους νέους, στο ταλέντο τους και τις προοπτικές τους. Πίστευε στη δύναμή τους, και μέσα από το Ίδρυμα τους έδωσε το βήμα για τη δική τους μάχη, για την Τέχνη, για τις αξίες της αλλά και την καθόλου αμελητέα απόλαυση που μας προσφέρει.
Οι ποιητές μας διαβάζουν...
Ο Ρίτσος διαβάζει Ρίτσο (Η σονάτα του σεληνόφωτος):
Ο Ελύτης διαβάζει Ελύτη (Έξι και μια τύψεις για τον ουρανό):
Ο Σεφέρης διαβάζει Σεφέρη (Τελευταίος σταθμός):
Περισσότερα Άρθρα...
Σελίδα 1 από 6